top of page
חיפוש
  • mibenedek

מהו צילום בודואר?

עודכן: 2 באפר׳ 2020

צילומי בודואר הם צילומים מאוד נשיים, שיש בהם חושניות עדינה ורכות.  

המילה בודואר או "Boudoir" בצרפתית פירושה הוא "חדר האשה". 


סגנון צילום זה הזה החל כבר בתקופת מלחמת העולם הראשונה, כאשר נשים צרפתיות שלחו לבעליהן הלוחמים בחזית צילומים שלהן לבושות בלבוש מינימלי לצד פינת הטואלט בחדר השינה. 



צילומי בודואר הם חלק מצילומי נשיות שהפכו לפופלריים מאוד בשנים האחרונות. אני מצלמת אותם כחלק מסשן צילומים ארוך שכולל גם צילומי תדמית, פורטרטים ועירום אמנותי נשי.

אפשר להצטלם צילומי בודואר בלבוש תחתון או בלבוש אחר החושף ו/או מחמיא לגוף האישה ומדגיש את נשיותה, קימוריה ואת הייחודיות שלה ואין כל הכרח לחשוף איברים אינטימיים בתמונה.



שילוב של צילומי עירום אמנותי

בסשן צילומי נשיות אני משלבת צילומי בודואר עם צילומי עירום אמנותי נשי. את גבולות החשיפה קובעת כל אחת לעצמה ואני לעולם לא אאיץ או אדחק מצולמת לחשוף יותר ממה שהתכוונה או שהיא מרגישה שנכון לה באותו הרגע. למעשה צילומי עירום אמנותי לא חייבים להיות בעירום מלא וניתן בהחלט ללבוש תחתונים, חזיה, לנזירי, בדים או אביזרים אחרים שיש לי בסטודיו. ניתן להסתיר איברי גוף על ידי אברי גוף או ע"י שימוש במשחקי אור וצל.


לכל מצולמת אבחר את הסטיילינג הנכון ביותר למבנה גופה, בתאורה ומנח הגוף המתאים לה. לכל גוף יופי משלו ואני רוצה להראות זאת בתמונות.


מצאתי שצילומים אלו מתאימים לכל מידה של הגוף הנשי והם מעצימים במיוחד.

הרבה מצולמות מספרות על שינוי שחל בחייהן בעקבות סשן צילומי בודואר ומתארות תחושת חיבור לנשיות יחד עם תחושת כוח - העצמה נשית מדהימה.    




צילומי בודואר יכולים להתבצע בסטודיו, בבית המצולמת, במלון או בלוקיישן אחר כאשר הדגש הוא על אוירה אינטימית, שקטה ונעימה בזמן הצילום. 


בכל אחד מהמקרים אסייע ביצירת סט צילומים הולם לקונספט הצילום והאוירה על ידי בחירת הבגדים, המיקום המדוייק והאביזרים. 



אם בא לך לחוות סשן מיוחד כזה, את מוזמנת לדבר איתי.






1,506 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

תנודות היופי של גיל ההתבגרות

בא לי לספר לכם על סשן מאתגר ונפלא שהיה לי. סשן שלמדתי ממנו המון. סשן לצילומים לאמא ובת מתבגרת. קצת מכל דבר- קצת לביחד ולקרבה שלהן וקצת לנערה, גם כדי לעבוד על דימוי גוף. המפגש התחיל כמובן באיפור. איפר

bottom of page